معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

پرچمدار جدید «آنر» احتمالا باریک‌ترین گوشی تاشو جهان باشد + مشخصات

  • کد خبر: ۱۷۴۰۳۰
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
پرچمدار جدید «آنر» احتمالا باریک‌ترین گوشی تاشو جهان باشد + مشخصات
برند «آنر» (Honor) با معرفی فناوری جدیدش برای پرچم‌دار نسل بعدی خود، Magic V۲، استاندارد جدیدی برای گوشی‌های هوشمند تاشو تعیین می‌کند.

شهرآرانیوز - Magic V ۲ با ضخامت ۹.۹ میلی‌متر (کمتر از نیم اینچ و بیش از ۲ میلی‌متر نازک‌تر از Google Pixel Fold) در حالت تاشده و وزن ۲۳۱ گرم (حدود هشت اونس)، احتمالا سبک‌ترین گوشی تاشو جهان باشد؛ بنابراین Magic V ۲ درحالت بسته بیشتر از سایر گوشی‌های تاشو (مانند Samsung Z Fold ۴) شبیه یک گوشی هوشمند معمولی خواهد بود.

«آنر» (Honor) درباره طراحی این گوشی اطلاعاتی نداده است، اما گزارش اخیر TheVerge جزئیات جدیدی از این دستگاه فاش کرده است. ظاهراً ۶۷ درصد از Magic V ۲ از «فولاد اختصاصی» ساخته شده است که ۲۵ درصد نازک‌تر و ۲۰ درصد قوی‌تر از آن‌چیزی است که آنر در Magic VS استفاده کرده است. همچنین این دستگاه دارای لولای تیتانیومی فوق‌سبک است که توازن کاملی بین وزن و قدرت ایجاد می‌کند.

برای تثبیت فرم نازک، این گوشی هوشمند به یک جفت باتری سیلیکونی کربنی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که ضخامت هر دو آن‌ها فقط ۲.۷۲ میلی متر است. منبع تغذیه از شارژر ۶۶ واتی Honor SuperCharge پشتیبانی می‌کند که امکان شارژ سریع را فراهم می‌کند.

پرچمدار جدید «آنر» احتمالا در زمان عرضه باریک‌ترین گوشی تاشو جهان باشد

البته Magic V ۲ غیر از طراحی باریکش چیز‌های بیشتری هم دارد؛ هر دو نمایشگر این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز هستند. اندازه صفحه نمایش داخلی ۷.۹۲ اینچ است و وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، صفحه نمایش بیرونی ۶.۴۳ اینچی با وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل است. نکته جالب درباره صفحه‌نمایش‌های این گوشی فناوری محافظت از چشم است. تنظیمات نورپردازی پویا از الگوی نور طبیعی تقلید می‌کنند تا خستگی چشم را کاهش دهد. علاوه بر این، تنظیاماتی برای صفحه‌نمایش این گوشی وجود دارد که امکان خواب بهتر را فراهم می‌کند.

پرچمدار جدید «آنر» احتمالا در زمان عرضه باریک‌ترین گوشی تاشو جهان باشد

Magic V ۲ دارای سه دوربین است: یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و همچنین یک گزینه تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی. در جلو یک جفت دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می‌کند؛ همان چیزی که در Galaxy S ۲۳ Ultra به کار می‌رود.

گوشی هوشمند Magic V ۲ در حال حاضر تنها در چین با قیمت ۸۹۹۹ یوان موجود است. البته به احتمال زیاد این تاشو در سطح جهانی هم عرضه می‌شود. اگر این گوشی در اروپا عرضه شود، احتمالا قیمتی در حدود ۱۱۳۰ یورو داشته باشد؛ اما اوضاع ممکن است بعدا تغییر کند و قیمتش کمتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->